رونمایی از از بسته شعر دهه کرامت ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع) شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است میزبان کریم روایتی شنیده نشده از سازندگان و بانیان قدیمی‌ترین کاشی‌های حرم مطهر رضوی نتیجه دوری از نماز نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: تکلیف مدیران شهری، گره‌گشایی از زائران امام هشتم (ع) است | ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی وعده صادق؛ عملیات تنبیهی ایران اسلامی نگاهی به جایگاه کار و کارگر در فرهنگ دینی| دستانی که آتش به آنها نمی‌رسد عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است | نیازمند تقویت قدرت اقناع در دولت هستیم نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند درباره آیت ا... محمدجواد انصاری همدانی، فقیه و عارف معاصر شیعه| در هوای عشق او پر می‌زنم تا عرش اعلی خدا سر کار هم با ما همراه است
سرخط خبرها

امسال مساجد خراسان بزرگ ۴۷ هزار معتکف را میزبانی می‌کنند

  • کد خبر: ۲۰۶۷۸۴
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
امسال مساجد خراسان بزرگ ۴۷ هزار معتکف را میزبانی می‌کنند
معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت: ۶۸۵ مسجد در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی اعتکاف برگزار خواهند کرد، این مساجد در مجموع میزبان بیش از ۴۷ هزار نفر معتکف خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز حجت‌الاسلام امیرحسین احمدنیا اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف از جمله فرصت‌های ویژه برای مردم جامعه اسلامی است تا مردم عزیز بتوانند با حضور در خانه‌های خدا و خلوت با خداوند به خودسازی و ارتقای معنوی مشغول شوند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف همچون سال‌های گذشته در مساجد استان‌های خراسان، گفت: در سال جاری با استقبال بسیار پرشور مردم عزیز شاهد افزایش کمی و کیفی اعتکاف خواهیم بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان، افزود: ۶۸۵ مسجد در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی اعتکاف برگزار خواهند کرد که از این میزان ۲۹۱ مسجد در مشهد خواهد بود، این مساجد در مجموع میزبان بیش از ۴۷۰۰۰ نفر معتکف خواهند بود.

احمدنیا با تاکید بر اهمیت حضور نوجوانان و جوانان در مراسم معنوی اعتکاف ادامه داد: امسال ۳۰۴ مسجد میزبان دانش‌آموزان و دانشجویان استان‌های خراسان خواهند بود.

وی از سه برنامه جدید در مراسم اعتکاف امسال خبر داد و گفت: اعزام سخنران و مربی تخصصی جهاد تبیین و انقلاب اسلامی، کودک و نوجوان، سبک زندگی اسلامی و سواد رسانه توسط مرکز رسیدگی به امور مساجد، انشار ویژه نامه برخط محتوایی اعتکاف در سامانه مسجدنا و تاکید بر اجرای پویش تمنای باران و قرائت دعای نوزدهم صحیفه سجادیه از جمله برنامه‌های اعتکاف امسال خواهد بود.

علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مراسم معنوی می‌توانند به مساجد محله خود مراجعه کنند، لیست مساجدی که امسال پذیرای معتکفان هستند در لینک masjedona.ir/e آمده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->